Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2019

ΕΝΑ ΔΕΝΤΡΟ ΔΙΗΓΕΙΤΑΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ



                  
          Το  προηγούμενο Σάββατο  ήμουν με  τους  φίλους μου στον μπαξέ και παίζαμε κυνηγητό .Καθώς έτρεχα  άκουσα μια φωνή .Ήταν από μια συκιά .

<<Θυμάσαι όταν είχες  φυτέψει με τον παππού σου ένα κλαδάκι συκιάς ; Να,  εγώ  είμαι ..
Ο κορμός μου και τα κλαδιά μου σκεπάζονται με ένα γκρίζο λείο φλοιό . Ο καρπός μου (τα σύκα )έχουν μέτριο μέγεθος και σχήμα στρογγυλό . Από έξω έχουν χρώμα πρασινωπό και από μέσα κόκκινο .Είναι νόστιμος , γλυκός και πολύ υγιεινός .Επίσης έχω φύλλα μεγάλα , που μοιάζουν με παλάμη και έχουν χρώμα σκούρο πράσινο . Είναι γυαλιστερά από πάνω κι από κάτω έχουν μικρές και σκληρές τρίχες .Πιστεύω πως οι άνθρωποι με αγαπάνε ,γιατί δεν χρειάζομαι πολλή περιποίηση και τους αρέσει να μαζεύουν τους νόστιμους καρπούς .Με τα άλλα δέντρα είμαστε πολύ καλοί φίλοι αφού έχουμε σκοπό να δίνουμε τροφή στους ανθρώπους .Πολλές φορές έρχονται πολλά πουλάκια που μου τρώνε τους καρπούς και μετά μου λένε και καμιά χαρούμενη ή λυπητερή ιστορία .>>
-  Συγγνώμη  αγαπημένε μου φίλε , πρέπει να πάω να φάω .Θα ξανάρθω μετά .
-  Γειά σου Ιωάννα
-Γεια  σου  δεντράκι

                                                                         Ιωάννα

          Μια  μέρα πήγα στο δάσος και άκουσα μια ελιά να μου μιλάει και να μου λέει  την ιστορία της ζωής του .
<< Κάποτε  ένας κηπουρός με φύτεψε και με είχε σαν την δεύτερη κόρη του . Στην αρχή ήμουνα μικρή και δεν έβγαζα πολλούς καρπούς , αλλά εκείνος μου έριχνε λίγο νερό για να μεγαλώσω .Μετά από λίγα χρόνια πάχυνα και ψήλωσα .Ο κορμός μου έγινε χοντρός , τα κλαδιά μου άπλωσαν πιο πολύ και γέμισαν μικρά φύλλα . Την άνοιξη βγήκαν μικρά άσπρα λουλούδια και το φθινόπωρο γέμισα ελιές .Τότε ήρθε ο κηπουρός με πολλές βέργες , έστρωσε κάτω πανιά και άρχισε να με χτυπάει απαλά . Πονούσα λιγάκι , όμως ο κηπουρός ήταν ευχαριστημένος .Έτσι κι εγώ ξεχνούσα τον πόνο .

Με  αγαπάνε οι άνθρωποι πολύ , γιατί τους δίνω πράσινες ελιές , μαύρες ελιές και λάδι .Μερικές φορές αρρωσταίνω από τον δάκο , γιατί γεννάει τα αυγά του και τα σκουληκάκια που γεννιούνται τρώνε τον καρπό μου . Ευτυχώς ο άνθρωπος βρήκε ένα φάρμακο που τον σκοτώνει .>>
Άρχισε όμως να νυχτώνει και αποφάσισα να φύγω .Αποχαιρέτισα την ελιά και ξεκίνησα για το σπίτι .

                                                                                               Βασίλης

          Ενώ περπατούσα μια  μέρα  στο δάσος , κάποιος με μίλησε .Ήταν ένα δέντρο . Με  χαιρέτησε και μου συστήθηκε .Ήταν η πευκούλα . Τότε τη ρώτησα αν μπορώ να της κάνω λίγες ερωτήσεις . Εκείνη δέχτηκε με χαρά .
-         Μπορείτε να μου πείτε πού μεγαλώνετε;
-         Μεγαλώνω σε όλη τη Μεσόγειο
-         Τι  χρώμα έχουν τα φύλλα σου;
-         Τα  φύλλα μου είναι πρασινωπά και λεπτά
-         Πώς είναι ο καρπός σου ;
-         Ο καρπός μου είναι στρογγυλός και λέγεται κουκουνάρα
-         Ο κορμός σου;
-         Ο κορμός μου είναι παχύς και αυλακωτός
-         Από τι κινδυνεύετε ;
-         Κινδυνεύω από τους ανθρώπους που με καίνε .
-         Τι νιώθετε για τους ανθρώπους ;
-         Νιώθω ευχαριστημένη που δίνω τη σκιά μου στους ανθρώπους και που με κάνουν παρέα τα άλλα δέντρα .
-         Ευχαριστώ κυρία πευκούλα , χάρηκα που σας γνώρισα
-         Και  γω  χάρηκα πολύ για τη γνωριμία .
                                                                            Άρης 

Μια μέρα είχα κατεβεί στον κήπο και καθώς περπατούσα άκουσα ένα δέντρο να μου μιλάει
<< Είμαι η κερασιά και γεννήθηκα  σ΄αυτόν τον όμορφο κήπο πριν δυο χρόνια που είχες ρίξεις εδώ  ένα κουκούτσι από κεράσι . Και  τώρα  να  ΄μια . Αυτό που θέλω από σένα είναι να με προσέχεις και να μ΄αγαπάς .Οι καρποί μου είναι κόκκινοι και πολύ νόστιμοι . Έχω και στρογγυλά φύλλα .Το καλοκαίρι που ωριμάζουν οι καρποί μου έρχονται τα  παιδιά  και μου τα κόβουν . Αυτό όμως δεν με πειράζει καθόλου .Όταν ανθίζω είμαι πολύ όμορφη με τα κάτασπρα λουλούδια μου .Πολλές φορές έρχονται τα πουλιά και κάθονται στα  κλαδιά μου . Είμαι ευτυχισμένο που ζω εδώ . >>
Εγώ τότε του είπα πως έπρεπε να την αφήσω γιατί μεσημέριασε και με περίμενε το φαγητό μου στο σπίτι. Της υποσχέθηκα όμως ότι θα ξαναπήγαινα κοντά της να τα πούμε .
                                                                 Κατερίνα
Μια πολύ όμορφη μέρα ξεκίνησα  με τον σκύλο μου για μια βόλτα στο δάσος . Κουράστηκα όμως και κάθισα σε ένα παγκάκι δίπλα σε έναν ελαιώνα και τότε μια ελιά άρχισε να μου μιλάει .
<< Γεια  σου  με λένε ελιά . Θυμάσαι , όταν ήσουν μικρή , που τέτοια εποχή είχες έρθει και με φύτεψες ; Ε , λοιπόν τώρα μεγάλωσα και τα φύλλα μου έχουν γίνει καταπράσινα και ο καρπός μου είναι νόστιμος . Δοκίμασε !!
Είμαι όμως μακριά και δεν με ποτίζουν συχνά .Ευτυχώς που βρέχει . Τρώω πολύ χώμα , αφού οι ρίζες μου είναι πολύ μεγάλες και βαθιές .Έχω όμως έναν εχθρό που με πειράζει συνέχεια .Τον λένε δάκο . Έρχεται για να μου φάει τους καρπούς μου .Για τους ανθρώπους νιώθω ευγνωμοσύνη επειδή δεν με πειράζουν .Αντίθετα μαζεύουν  τους καρπούς μου  , τους πάνε στο ελαιοτριβείο και παίρνουν  το  λάδι μου .
      Δοκίμασε επιτέλους τον  καρπό μου !!!
             Πολλές φορές έρχονται στα κλαδιά μου πολλά πουλιά και κοντά στον κορμό μου και  άλλα ζώα . Μπορείς να έρχεσαι κάποιες φορές να με φροντίζεις ; Καλά άμα θες , δε σε καταπιέζω .
Δοκίμασε επιτέλους τον καρπό μου  , θα θυμώσω >> 
Σηκώθηκα  και πήρα από ένα κλαδάκι μια ελιά .Πραγματικά ήταν πεντανόστιμη . Έφυγα  αποχαιρετώντας την ,αλλά πήγαινα κάθε μέρα και την φρόντιζα  , όπως μου είχε ζητήσει .

                                                                                Μαρία