Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2019

Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ασημένιος δρόμος


Την περασμένη άνοιξη είχα πάει με τους γονείς μου σε μια έκθεση ρομποτικής .Ενθουσιάστηκα πολύ με τα ρομποτάκια που είδα.
Μίλησα με αυτούς που τα έφτιαξαν και μου είπαν ότι μπορώ να το κάνω κι εγώ ,αρκεί να το θέλω πολύ. Από τότε αποφάσισα ότι θα ασχοληθώ με την ρομποτική .Πιστεύω ότι στο μέλλον όλα θα τα κάνουν τα ρομπότ και οι άνθρωποι θα είναι ξεκούραστοι .Θέλω κι εγώ να μπορώ να φτιάχνω ρομπότ, αλλά για να τα καταφέρω ξέρω ότι θέλει πολλή προσπάθεια .Πρέπει να διαβάζω πολύ και να είμαι καλός στα μαθήματα .Η ρομποτική είναι πολύ δύσκολη αλλά θα προσπαθήσω να τα καταφέρω .
                                                                                   Γιώργος
Ο δικός μου ασημένιος δρόμος είναι να περάσω σε μια πολύ καλή σχολή ,όπως η Ιατρική , η Μικροβιολογία ,η Βιολογία ή η Αρχιτεκτονική
Θέλω να περάσω σε αυτές τις σχολές ,επειδή είναι ένας από τους υψηλότερους στόχους που έχω βάλει από την α΄δημοτικού .Πιστεύω και ξέρω ότι θα αντιμετωπίσω δυσκολίες αλλά πάντα η ζωή έχει εμπόδια και πρέπει να τα προσπερνάμε .Για να περάσω σε αυτές τις σχολές πρέπει να κάνω τεράστιες προσπάθειες και να τα κάνω όλα .Εάν τα καταφέρω θα είμαι πολύ υπερηφάνεια για τον εαυτό μου και στη συνέχεια θα βάλω ακόμα πιο υψηλούς στόχους  .
                                                                                                      Ζωή
Ο δικός μου ασημένιος δρόμος είναι να καταφέρω να γίνω φυσιοθεραπεύτρια .Αυτό το αποφάσισα γιατί από μικρή έκανα μασάζ στην οικογένεια μου .
Μου αρέσει να χαλαρώνω τους ανθρώπους και να τους απαλλάσσω  απ΄τον πόνο τους . Επίσης οι κοντινοί μου άνθρωποι λένε ότι έχω ταλέντο σ΄αυτό . Ξέρω ότι θα συναντήσω πολλές δυσκολίες , γιατί πρέπει να διαβάσω και να κάνω εξάσκηση. Εγώ όμως θα κάνω τα πάντα για να πραγματοποιήσω το όνειρό μου . Έτσι θα γίνω χαρούμενη και ευτυχισμένη
                                                                                                         Ιωάννα

Όλοι μας πρέπει να έχουμε ένα στόχο στη ζωή μας .Έτσι κι εγώ έχω τον δικό μου , να γίνω τραγουδιστής .Να εμφανίζομαι σε συναυλίες , να μ΄αγαπάει ο κόσμος και να του αρέσουν τα τραγούδια μου .Αυτός είναι ο στόχος μου .  
                                                                                                          Άρης
                                                                                                                                                                                                                                       Εγώ , όταν μεγαλώσω θα ήθελα να γίνω φωτογράφος .Να  φωτογραφίζω πουλιά , παπαγάλους , σκίουρους και πολλά άλλα ζωάκια της φύσης .Επίσης θα πήγαινα σε χώρες μαγικές όπως την Ιταλία , Ισπανία , Γερμανία ,  Αγγλία και πολλές άλλες  .Θέλω να γίνω φωτογράφος , αλλά αν και μικρή θα προσπαθήσω να πραγματοποιήσω το όνειρό μου , το δικό μου ασημένιο δρόμο .
                                                                                                           Φένια


Ο ασημένιος μου δρόμος είναι η ζωγραφική .Θα ήθελα πάρα πολύ να γίνω ένας σπουδαίος ζωγράφος γιατί είναι αυτό  που αγαπώ και με τη ζωγραφική μπορώ να δημιουργώ .
                                                                                                  Βανέσα
Το επάγγελμα που θέλω να κάνω είναι του ηθοποιού. Το θέλω πραγματικά , διότι μου αρέσει πολύ το θέατρο .Το θέλω γιατί μου αρέσει αρκετά που παίζουμε θέατρα στο σχολείο .Πιστεύω ότι δεν θα συναντήσω ιδιαίτερες δυσκολίες .Θα πρέπει να περάσω σε μια καλή και πετυχημένη σχολή θεάτρου και να μάθω τα μυστικά του επαγγέλματος .Θα κάνω ό,τι χρειαστεί για να γίνω ηθοποιός .Αυτός είναι ο δικός μου ασημένιος δρόμος .

                                                                                                  Κατερίνα

Ο ασημένιος δρόμος μου ξεκίνησε όταν ήμουν στο νοσοκομείο για μια  εγχείρηση . Μόλις τελείωσε η εγχείρηση άρχισα να λέω στον μπαμπά μου .
<< Μπαμπά θέλω να μάθω μουσική >>.
 Πάντα μου έλεγε << εντάξει , εντάξει >>
Ύστερα από μερικές μέρες μου είπε << Τι όργανο θες να μάθεις >> και του απάντησα
<< μπουζούκι>> .
Μετά  από μερικές μέρες μου πήρε ένα μπαγλαμαδάκι . Εγώ που κατάλαβα ότι δεν είναι μπουζούκι του έλεγα συνέχεια <<<πιο μεγάλο ,   πιο μεγάλο >>. Έτσι μου πήρε ένα μπουζούκι .Όταν άρχισα να παίζω πολύ καλά μου πήρε ένα πιο μεγάλο κι έτσι συνέχισα τον δρόμο προς τη μουσική .
                                                                                                        Χρήστος
Όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω ποδοσφαιριστής σε μια  μεγάλη ομάδα , γιατί από μικρός παίζω μπάλα και μου αρέσει πολύ αυτό το άθλημα .Σου δίνει υγεία και καλή σωματική κατάσταση .Επίσης μου αρέσει γιατί χρειάζεται πολύ μυαλό και πρέπει να κινείσαι γρήγορα .Ελπίζω μια μέρα το όνειρό μου να γίνει πραγματικότητα .
                                                                           Γιάννης                                                                 
Εμένα μου  αρέσει η αρχαιολογία .Την θεωρώ ένα πολύ καλό επάγγελμα για μένα , γιατί μου αρέσει να ανακαλύπτω παλιά πράγματα . Ακόμα μου αρέσουν οι δεινόσαυροι .Οπότε είναι ένα επάγγελμα που μου ταιριάζει .Αυτός είναι για μένα ο χρυσός και όχι ο ασημένιος δρόμος
                                                                                    Αλέξανδρος

Ο δικός μου ασημένιος δρόμος είναι να γίνω γιατρός .Πιστεύω ότι θα αντιμετωπίσω πολλές δυσκολίες .Θα κάνω ό,τι χρειαστεί και αν δεν περάσω με την πρώτη θα δώσω  , δυο και τρεις φορές εξετάσεις μέχρι να μπω στην ιατρική σχολή .Αν πετύχω τον στόχο μου θα είμαι πολύ περήφανη για τον εαυτό μου .
Ένας άλλος ασημένιος  δρόμος  είναι να γίνω δασκάλα , δύσκολο αλλά πιστεύω ότι θα τα καταφέρω .
                                                                                          Μαρία