Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2020

ΕΓΩ και η ΜΟΥΣΚΗ


Πέρυσι το καλοκαίρι , σε ένα beach bar  γινόταν μια συναυλία της Πάολας . Είχαν δώσει στη μαμά μου τέσσερα εισιτήρια και έτσι  πήρε μαζί της όχι μόνο εμένα αλλά και όλη την οικογένεια .
Όταν ήρθε η μέρα της συναυλίας , ετοιμαστήκαμε ,στολιστήκαμε και πήγαμε .Μόλις φτάσαμε,  στην είσοδο στεκόταν ένας κύριος που αφού έλεγξε τα εισιτήρια ,μας άφησε να μπούμε στον χώρο . Εκεί υπήρχε μια σκηνή ,στημένη στην άμμο , πολλά τραπέζια και καναπεδάκια .Μεγάλα μπλε περιφράγματα , έκλειναν τον χώρο για να μη μπαίνει ο κόσμος μέσα .Πάνω στη σκηνή υπήρχαν πολλά μηχανήματα , ενισχυτές και μουσικά όργανα.
Μετά από λίγη ώρα βγήκε στη σκηνή η Πάολα . Φορούσε ένα μαύρο φόρεμα ,  με χρυσαφάκια . Μόλις άρχισε να τραγουδάει , όλος ο κόσμος χόρευε , φώναζε και τραγουδούσε .Εγώ ήμουνα πολύ χαρούμενη .Μετά από πολλά τραγούδια και πολλές αλλαγές ρούχων , η συναυλία τελείωσε .
Όταν πήγα να πάρω αυτόγραφο και να βγάλω μια φωτογραφία , η Πάολα μου φάνηκε από κοντά πολύ πιο όμορφη .
Μετά από δυο ώρες φτάσαμε στο σπίτι και πήγαμε αμέσως στα κρεβάτια για να κοιμηθούμε . Χάρηκα πολύ αυτή τη μέρα , γιατί όλα ήταν πολύ διασκεδαστικά .Θα ήθελα να ξαναγίνει όλο αυτό .
, μου ανακοίνωσε ο δάσκαλός μου ότι θα κάνω
                                                                           Ιωάννα

Το αγαπημένο μου όργανο είναι το μπουζούκι .Όταν ήμουνα επτά χρονών παρακάλεσα τον μπαμπά μου να μου πάρει ένα μπουζούκι .Στην αρχή πήραμε ένα μπουζούκι με τρεις χορδές . Άρχισα να κάνω μαθήματα και μελετούσα τρεις ώρες την ημέρα .
Όταν είδε ο μπαμπάς μου ότι τα πάω καλά , μου πήρε ένα καλύτερο μπουζούκι με τέσσερις χορδές .
Ύστερα από αρκετά μαθήματα μου ανακοίνωσε ο δάσκαλός μου ότι θα δώσω την πρώτη μου συναυλία  Νικήτη στο Up down  . Με πολύ άγχος αρχίσαμε να ετοιμάζουμε τη σκηνή .Στήσαμε τα ηχεία , τους ενισχυτές και τα μικρόφωνο .Εκτός από το μπουζούκι στη σκηνή θα έπαιζαν ντραμς , αρμόνιο και κλαρίνο .

Η συναυλία άρχισε στις 5: 30 το απόγευμα και τελείωσε πολύ αργά , μετά τα μεσάνυχτα . Αφού έπαιξα για λίγο στην πίσω θέση , ο δάσκαλος μου είπε να μπω στην πρώτη θέση ,πίστα, για να παίξω μπουζούκι .Άρχισα να παίζω χωρίς σταματημό όλα τα τραγούδια που ήξερα . Όταν τελείωσε η συναυλία πήγαμε σπίτι να κοιμηθούμε , γιατί ήμασταν πολύ κουρασμένοι.
Μετά από κάποιες μέρες πήραν τηλέφωνο τον μπαμπά μου να πάμε στις 28/3/2018 να παίξω μαζί με τον Μανώλη Καραντίνη , τον καλύτερο μπουζουξή της Ελλάδας . Όταν το άκουσα έμεινα έκπληκτος και φυσικά είπα στον μπαμπά μου αμέσως να πει ένα μεγάλο <<ναι>> .
Πήγα πολύ χαρούμενος και έπαιξα κοντά στον μεγάλο μουσικό .Όλοι φώναζαν και με χειροκροτούσαν .Και στις δυο συναυλίες πήρα πολλά μπράβο και συγχαρητήρια .
                                                                              Χρήστος

Το καλοκαίρι καθώς πήγαινα μια βόλτα ,είδα σε μια κολόνα κολλημένη μια αφίσα με την Γλυκερία , τη γνωστή τραγουδίστρια , που θα ερχότανε στο χωριό μας να τραγουδήσει σε τρεις μέρες .Αμέσως έτρεξα στο περίπτερο ,όπου εκεί συναντήθηκα με ένα φίλο μου και πήραμε δύο εισιτήρια .
Την επόμενη μέρα αποφασίσαμε να πάμε να δούμε το μέρος , όπου θα γινόταν η συναυλία . Εκεί είδαμε μια μεγάλη σκηνή .Μετά φύγαμε και πήγαμε  στην πλατεία για  να παίξουμε .
Όταν έφτασε η μέρα της συναυλίας πήγαμε από νωρίς με το φίλο μου για να πιάσουμε μια καλή θέση μπροστά . Στις 21 :00 βγήκε στη σκηνή η Γλυκερία και άρχισε να τραγουδάει .Ο κόσμος ενθουσιάστηκε και άρχισε να τσιρίζει .Οι περισσότεροι τραβούσαν βίντεο . Ήταν μια ωραία συναυλία ,όπου οι παλιοί θυμήθηκαν τα παλιά και οι νέοι άκουσαν παλιές όμορφες μελωδίες .
Όταν ολοκληρώθηκε τρέξαμε με τον φίλο μου να πάρουμε αυτόγραφο .Εγώ βγήκα και  μια φωτογραφία με τη Γλυκερία .Ήμουνα ενθουσιασμένος και πολύ χαρούμενος .Εύχομαι να ξαναπάω και σε άλλες συναυλίες .
                                                             Άρης

Πριν δυο χρόνια  είχα την ευκαιρία να παραβρεθώ στο  Μέγαρο Μουσικής στη Θεσσαλονίκη. Εκεί πήγαμε εκδρομή με το σχολείο για να ακούσουμε κλασική  μουσική.

Μόλις φτάσαμε,  όλοι εντυπωσιαστήκαμε από την ομορφιά του. Καθώς προχωρούσαμε στο εσωτερικό του η έκπληξη μας όλο και μεγάλωνε .Αφού καθίσαμε στις θέσεις μας είδαμε πάνω στη σκηνή όλα τα όργανα .Μπροστά είχαν στηθεί τα βιολιά , οι βιόλες , τα βιολοντσέλα και τα κόντραμπάσο. Πίσω από τα έγχορδα ήταν τα πνευστά και στο βάθος τα κρουστά . Ο μαέστρος έδωσε το ρυθμό και οι μουσικοί άρχισαν να παίζουν τα όργανά τους.

Ο κόσμος απολάμβανε τη μουσική .Κατά τη διάρκεια της συναυλίας κάποια όργανα δεν έπαιζαν , άλλοτε παίζαν όλα μαζί ή και μόνα τους . Οι προβολείς κάθε φορά έπεφταν πάνω στην ομάδα οργάνων που έπαιζε και άναβαν ανάλογα με τον τόνο της μουσικής  .Η μουσική ήταν πολύ χαλαρωτική και ευχαριστηθήκαμε πολύ.
Μόλις τελείωσε η συναυλία ,επιβιβαστήκαμε στο λεωφορείο και φύγαμε .Ήταν μια πολύ καλή εμπειρία την οποία θα ήθελα να ξαναζήσω .

                                                                       Ζωή
Πριν από δυο χρόνια γράφτηκα στην μπάντα του Δήμου για να παίζω κλαρίνο. Την μουσική πάντα την αγαπούσα , με εμπνέει και με χαλαρώνει .
Ξεκίνησα με φλογέρα , γιατί είναι παρόμοια με το κλαρίνο. Μετά , αφού πέρασε λίγος καιρός άρχισα να παίζω κλαρίνο .
Η αίθουσα που κάνω  μάθημα είναι τεράστια και η  δασκάλα μου η κ. Ξένια πολύ καλή .Εκτός από τη αίθουσα των κλαρίνων , υπάρχουν και πολλές άλλες . Σε καθεμιά παίζουν  οι μαθητές   ξεχωριστά  όργανα.Στην πρώτη αίθουσα  παίζουν τα τύμπανα , στη δεύτερη οι τρομπέτες , στην τρίτη τα σαξόφωνα και στην τέταρτη τα τρομπόνια .Στην κεντρική αίθουσα παίζω εγώ με άλλα όργανα . Κάθε φορά , χωρίς να με δει κάποιος , πηγαίνω σε κάθε αίθουσα και κρυφακούω .Μου αρέσει πολύ γιατί μου μουσική μπαίνει μέσα μου και με κάνει χαρούμενη . Διώχνει τις κακές σκέψεις μου.

Η αγαπημένη μου μέρα είναι εκείνη της παρέλασης . Πρώτα στεκόμαστε μπροστά στο ηρώο , παρακολουθούμε την εκδήλωση φορώντας τις στολές μας και οι μαμάδες μας από μακριά καμαρώνουν. Μόλις  αρχίσει η παρέλαση  παίζουμε το << Μακεδονία ξακουστή >> ,δίνοντας το ρυθμό .Όταν τελειώνουμε , αποχωρούμε .
Κάθε φορά που πηγαίνω στις πρόβες περνώ υπέροχα και είμαι πολύ χαρούμενη….
                                                                 Μαρία

Πέρυσι το καλοκαίρι μαζί με την οικογένειά μου πήγαμε στη Διεθνή Εκθεση Θεσσαλονίκης .Μόλις κόψαμε εισιτήρια για να μπούμε μέσα , είδαμε μια αφίσα που έγραφε ότι το συγκρότημα << Μέλισσες >> θα τραγουδούσε εκείνη τη βραδιά στις 21:00 μ.μ. .Όταν το διάβασα ενθουσιάστηκα .Βέβαια ήταν ακόμη επτά και κάτι  , ήταν νωρίς , γι΄αυτό κάναμε βόλτες στην έκθεση μέχρι να περάσει η ώρα . Πήρα κι ένα μπαλόνι και το είχα δέσει στο χέρι μου ,αλλά από λίγο λύθηκε και μου έφυγε .
Όταν έφτασε η ώρα της συναυλίας πήγαμε κοντά  στη σκηνή αλλά είχε πολύ κόσμο. Σε πολύ λίγο βγήκαν  οι μουσικοί και άρχισαν να τραγουδάνε .

Εγώ όμως δεν έβλεπα τίποτα .Τότε βρήκαμε μια λύση , ο μπαμπάς μου δηλαδή τη βρήκε .Με έβαλε να ανεβώ πάνω στο ψυγείο με τις coca cola . Από κει τα έβλεπα όλα , ήταν τέλεια . Όλο το συγκρότημα φορούσε μαύρα . Ήθελα πολύ να φωνάξω ,αλλά γύρω μου υπήρχαν πολύ .Φώναζαν , χόρευαν, χειροκροτούσαν . Δεν καθίσαμε πάρα πολύ , γιατί έπρεπε να φύγουμε . Πάντως πέρασα πολύ ωραία .Αυτή τη συναυλία δε θα τη ξεχάσω ποτέ .Ήταν φανταστικά .Θα ξαναπήγαινα χίλιες φορές !!!
                                                                        Φαίη

Το αγαπημένο μου μουσικό όργανο είναι η κιθάρα .Μια μέρα καθώς περνούσα από ένα μαγαζί ,είδα στη βιτρίνα μια κιθάρα. Έτσι σκέφτηκα  να ζητήσω από τη μαμά μου να με γράψει σε ένα ωδείο ,αφού πρώτα αγόραζα την κιθάρα .Άρχισα λοιπόν να μαζεύω λεφτά για να μπορέσω να την αποκτήσω. Δε χρειάστηκε όμως , γιατί ο νουνός μου με έστειλε μια μικρή κιθάρα .Έτσι τα λεφτά τα έβαλα στον κουμπαρά . Η κιθάρα μου ήταν χρωματιστή , με χορδές και πολλά κουμπιά . Πήρα και μια θήκη και τη βάζω μέσα για να μη χτυπηθεί . Κάθε φορά που πάω στο ωδείο τη φορτώνομαι στον ώμο και όταν φτάσω εκεί ο δάσκαλος με βάζει και κάθομαι κοντά του και μου μαθαίνει πώς να παίζω . Νιώθω πολύ ωραία τότε .
Στην αρχή δεν έπαιζα καλά ,αλλά μετά από λίγο καιρό τα πήγαινα καλύτερα . Για να θυμάμαι καλά αυτά που μου μαθαίνει ο δάσκαλος , παίζω και στο σπίτι  και με ακούνε η μαμά , ο μπαμπάς και ο αδερφός μου. Όταν παίζω νιώθω ικανοποίηση ,χαρά , και ηρεμία . Πιστεύω πως κάποτε μπορεί να γίνω ένας καλός μουσικός .

                                                                        Βασίλης

Το αγαπημένο μου όργανο είναι το πιάνο , όμως δε το έχω αποκτήσει ακόμα .Όταν θα πάρω , θα παίζω συνέχεια στο σπίτι μου και θα ήθελα  να πάω και σε κάποια συναυλία .
Κάποτε είχα δει ένα όνειρο , ότι είχα μπεί σε ένα μαγαζί με όργανα κι αγόρασα ένα πιάνο .Αυτό το όνειρο με επηρέασε πολύ και από τότε όλο αυτό σκέφτομαι .
Το πιάνο που ονειρεύομαι θα είναι τεράστιο , θα έχει πλήκτρα , μια θέση για να βάζω τις παρτιτούρες μου , διάφορα κουμπιά για να ρυθμίζω τον ήχο , το χρώμα και πολλά άλλα που δεν τα έχω μάθει ακόμα .
Έχω μεγάλη  αγωνία μέχρι να τα αποκτήσω . Λυπάμαι όμως που αργεί να έρθει ο καιρός που θα έχω ένα δικό μου πιάνο .
                                                                           Κατερίνα